İade ve Değişim Koşulları

Tüketici, yalnızca mesafeli satışlarda (Telefon ve internet üzerinden yapılan satışlar) 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğine uygun, hiçbir gerekçe göstermeden ve cezai ödemesiz satın almış olduğu ürünü, teslim aldığını 14 gün içinde, ön bilgilendirme ve sözleşmede belirtilen usule uyarak ödeyebilir. Buna istinaden;

''Satın alınan elektronik ürünlerde; sim kartın takılması, wifi ile ağ bağlantısının kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantların çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı oluşturularak iade kabul edilmemektedir. Aynı zamanda ticari ticari faaliyetlerle hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamaz.''

''Cayma hakkında kapsam dahilinde kullanılmayan ürünler ve işlemler hakkında daha detaylı bilgi satış sözleşmenizde bulunmaktadır.''

Cayma hakkınızı kullanmak için 535 650 07 91 gereklilik çağrı numaramızı aramak için sözlük olarak, 535 650 07 91 Whatsapp hattımıza ya da info@gflight.com.tr mail adresimize e posta göndererek cayma bildirimi yapmanız gerekmektedir.

Ürüne herhangi bir hasar verilmemesi ve eksiksiz teslim edilme şartıyla, tercihinize göre ürünü iade ederek bedelini tarafınıza ödemeyi veya ürün bedeli kadar alış veriş kuponu ödemeyi taahhüt ederiz.

İşleminizi tamamladıktan sonra dilerseniz ürünü kargo ile merkez adresimize gönderebilir ya da size en yakın mağazamıza teslim edebilirsiniz.

Kargo ile gönderim için; Ürün kutusu, faturası, garanti belgesi ve tüm aksesuarlarıyla birlikte aşağıdaki butona tıklayarak adresinize çağıracağınız kargo aracıyla faturanızın üzerinde yazan merkez adresimize kargoyla gönderebilirsiniz.

Yazılım paralarını iade edebilir miyim?
Yazılım ürünleri kesinlikle iade edilmemekte veya değişiklik yapılmamaktadır.

Sarf malzemelerinde iade süreci nedir?
Sarf malzemelerinde, ambalajlı ürünlerde iade alınmaz. Eğer ürün ambalajı açılmamışsa iade edebilirsiniz. Yazıcı, iade ve değişim sarf malzemeleri olan kartuş veya tonerin doldurulması halinde; kartuş veya toner bedeli düşülerek iade veya değişim işlemi yapılır.

Eksik ürünlerimi çıkarsa ne yapmalıyım?
Ürününüzün teslimatı sırasında ambalajından nakliyeden dolayı hasar görüp görmediğini ve eksiksiz olup olmadığını kontrol ediniz.

Ürününüzün eksik, hasarlı veya ambalajının bozuk çıkması durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak işlemi teslim etmeden geri gönderiniz.

'' Kutunun hasar görmesi durumunda arızalı teslime uğraması durumunda, hasarın bozulmasından veya eksikliğinden Gflight Simülatör Teknolojisi Yazılım Donanım Tic.Ltd.Şti. Sorumlu değildir.''

Ürün iade sürecinden sonra ödediğim ücreti nasıl geri alırım?
İade koşullarında belirtilen şartlara uygun taleplerinizde; İlgili ürün Gflight Simülatör'e ulaşır ve (10) gün içerisinde ürün bedeli alışveriş yaparak geri döner.

Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin kredi kartı ekstrenize artı bakiye olarak eklenir, bankanızın süreci ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama iki - üç hafta sürebilmektedir. Bu sürecin genel bir uygulama olup, Gflight Simülatörünün herhangi bir müdahalede bulunma hakkı bulunmamaktadır. İade işleminizin kredi kartınıza devamında gecikme yaşanması halinde, bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

İade ve Değişim Koşulları

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca, mesafeli satış (telefon veya internet üzerinden) yoluyla ürün satın alan tüketiciler, ön bilgilendirme formu ve sözleşmede belirtilen usulleri izleyerek, teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin ürünü iade veya değişim hakkına sahiptir. Buna göre:

Satın alınan elektronik ürünlerde, SIM kart takılması, Wi-Fi üzerinden şebeke bağlantısı kurulması, ürünün kurulumunun yapılması, sarf malzemelerinin kullanılması, koruyucu bantlarının çıkarılması, aktivasyon işleminin yapılması veya kullanıcı hesabı oluşturulması durumunda iade kabul edilmemektedir. Ayrıca, ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişiler ve/veya gerçek kişiler cayma hakkından ve bu haktan doğan haklardan yararlanamazlar.

Cayma hakkının kullanılamayacağı ürün ve işlemlere ilişkin daha detaylı bilgiye satış sözleşmenizden ulaşabilirsiniz.

Cayma hakkınızı kullanmak için 535 650 07 91 numaralı destek numaramızı arayarak, 535 650 07 91 numaralı WhatsApp hattımızdan mesaj göndererek veya şu adrese e-posta göndererek bize bildirmeniz gerekmektedir: info@gflight.com.tr .

Cayma bildiriminin tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren 10 gün içerisinde, ürünü hasarsız ve eksiksiz olarak iade etmeniz halinde ürün bedelini iade etmeyi veya ürün bedeline eşdeğer alışveriş çeki vermeyi taahhüt ederiz.

Cayma bildirimi işlemini tamamladıktan sonra ürünü kargo yoluyla merkez adresimize gönderebilir veya size en yakın mağazamıza teslim edebilirsiniz.

Kurye İadeleri İçin:

Ürünü kutusuyla birlikte, faturası, garanti belgesi ve tüm aksesuarlarıyla birlikte faturanızda belirttiğiniz merkez adresine gönderin. Bunun için aşağıdaki kargo gönderimi butonuna tıklayarak kurye çağırabilirsiniz.

Yazılım Ürünlerini İade Edebilir Miyim?

Yazılım ürünleri hiçbir koşulda iade veya değişime tabi değildir.

Sarf Malzemelerinin İade Süreci Nedir?

  • Açılmış sarf malzemeleri iade edilemez.

  • Sarf malzemesinin ambalajı açılmamış ise iade edebilirsiniz.

  • Yazıcılarla ilgili iade veya değişimlerde, sarf malzemesinin (kartuş veya toner) açılmış olması durumunda, kartuş veya toner bedeli iade veya değişim bedelinden düşülecektir.

Ürünüm Eksikse Ne Yapmalıyım?

Teslimat sırasında ürün kutusunun hasarlı olup olmadığını kontrol edin ve tüm parçaların eksiksiz olduğundan emin olun.

Ürün eksik, hasarlı veya ambalajı hatalı ise kargo görevlisinden tutanak tutturup ürünü teslim almadan iade edin.

“Gflight Simülatörü Teknoloji Yazılım Donanım Tic.Ltd.Şti., hasarlı kutunun kabul edilmesi durumunda oluşabilecek hasarlardan veya eksik parçalardan sorumlu değildir.”

İade İşlemi Sonrasında Para İademi Nasıl Alacağım?

İadeniz belirtilen şartları sağladığı takdirde, Gflight Simülatör'ün ürünü teslim aldığı andan itibaren 10 gün içerisinde ürün tutarı satın alma işleminde kullanılan hesaba iade edilecektir.

Kredi kartına yapılan iadelerde, bankanızın prosedürlerine bağlı olarak tutarın ekstrenize pozitif bakiye olarak yansıması ortalama 2 ila 3 hafta sürebilir. Bu standart bir bankacılık işlemidir ve Gflight Simülatör bu sürece müdahale edemez. İadenin kredi kartınıza yansımasında gecikmeler olursa, lütfen ayrıntılı bilgi için bankanızla iletişime geçin.